Sweet Potato :3
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 6 August 2013 | 01:12 | 4 Atasinchi
Semalam aku excited giler. Kawan baik aku datang Sp. Sorang dari penang, sorang lagi dari alorsetar. Sangatttt ohsemmm. walaupun kitorang penat, tido mlm sampai berdengkur*k,itu tipu* , kami sangat enjoy moments2 kami sepanjang 2 days 1 night nie. Eheh! Tapiiiiiii, x semua ada. Huhu. Kalau lagi ramaii, lagiii meriahhh. Xpelah, lain kali in sha Allah ada n.n  Awak2 sekalian, kawan2 saya, ingatlah, saya selalu ingt kat awak. Saya harap kita boleh jumpak lagi lepas ni.  Rindu sangt ngan kawan2 lama ni. Sampaikan makan xbasah, tido xkenyang, mandi xlena *Awww,nampak x betapa teruknya keadaan aku ni :p

Btw,lama giler x update blog ni. Dah berhapuk. Eh kejap, bukan berhapuk, dah reputtt dah pun!!! Actually, xtau pun nak tulis apa pun. Tengah bosan -,-  Nak mengstalk org lah :p  Bai xD



                                                                                                           Miss Owner :                                     
                                                                                                                  
                                                                                                           
PAST FUTURE


_______________________________________
✿ Miss Owner ✿


I'm a human. Live on the Earth. Know how to read,count and speak. I am scared sometimes. Sometimes, I am brave even when I'm scared. I believe in loyalty and trust. I believe loyalty is built on trust. I try to be kind, I try to be generous. I think standing up for myself is important. I think standing up for others is more important. But standing with others is most important. I'm just me. Not anybody else. The End.
_______________________________________
✿ Meet Me Here ✿

  
 

_____________________________
✿ Sing Along ✿