Sweet Potato :3
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 8 August 2013 | 00:12 | 0 Atasinchi

Selamat aidil fitri
 Kepada saudara serta saudari
 Setahun hanya sekali 
Merayakan hari yang mulia ini 
Di masa bulan Ramadan
 Kita berpuasa hingga sebulan 
Pabila Syawal menjelma
 Hari raya disambut dengan gembira  ♪♫♩♬~ ~



Assalamualaikum kawan2. Sihat kah anda? Sekarang dah masuk 1 Syawal. Maka, berakhirlah Ramadhan tahun  1434H :'(  "Makcik" Laila x jumpak2 pun lagi, Aish, xpe. taun depan masih ada kan??? Eheh. selagi ada tekad, pasti ada peluang punyalah! x gitu? haha. Btw, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan :



Selamat Hari Raya
Minal 'Aidin wal faizin
Toqoballahu minna wa minkum
Kullu 'am wa antum bikhair


   HAti orang lain2 kan? Maafkan saya jika ada terkasar bahasa, terkutuk sini sana, terpukul, tertendang,tersepak mana2, tanpa sedar atau tidak,zahir atau batin.....Maafkan saya. Saya susun sepuluh jari tangan + kaki + bulu mata + bulu kening + bulu hidung(kalau x cukup) xD  , memohon maaf atas sebarang salah silap saya sepanjang mengenali awak2 semua. Saya insan biasa. Kadang2, apa yang saya tgur, saya tanpa sedar buat benda yang sama jugak. Oleh itu, tgurlah saya, marahlah saya supaya saya menjadi orang yang lagi better pada masa yg akan dtg. Tambahan lagi, saya dah nak exam midsem start raya ke-6 nie. Doakan saya pleasee. Thanks, jazakallahu khairan katheraa awak2 semua :) sayanggg awak♥

P/s: warna baju raya saya - biru turqoise.(btol ke ejaan nyer tu?) k, sapa sama? jom tukar2 gmbr :p



  Miss Owner :                    
    
PAST


_______________________________________
✿ Miss Owner ✿


I'm a human. Live on the Earth. Know how to read,count and speak. I am scared sometimes. Sometimes, I am brave even when I'm scared. I believe in loyalty and trust. I believe loyalty is built on trust. I try to be kind, I try to be generous. I think standing up for myself is important. I think standing up for others is more important. But standing with others is most important. I'm just me. Not anybody else. The End.
_______________________________________
✿ Meet Me Here ✿

  
 

_____________________________
✿ Sing Along ✿